Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" customer"
157 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Fuga V., Horska E., Košovská I., Mušinská K., Nagyová Ľ. HEALTHY AND INNOVATIVE FOOD VERSUS SLOVAK CONSUMER pdf
2. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Fuga V., Horska E. DUAL FOOD QUALITY IN SLOVAKIA VERSUS EUROPEAN STATES: ARE CUSTOMERS CONCERNED? pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lemanowicz M. INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Hubeni Y., Krupa O., Krupa V., Raiter N. Globalization and Local Determinants of HORECA Customers Market Behavior in the Wholesale Food Market pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Chykurkova A., Hutsol T., Kucher O., Melnyk M. Conceptual approaches to analysis and assessmentof efficiency of joint stock company functioning pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Kucharska B., Malinowska M. Pokolenie Y na rynku żywności – perspektywa placówek gastronomicznych pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lichota W. Zastosowanie modeli logitowych do zdiagnozowania zagrożenia bankructwem przedsiębiorstw pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Sołtysiak M. Seniorzy na rynku usług bankowych w Polsce pdf
9. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Jaska E., Werenowska A. USING CHATBOTS IN MARKETING COMMUNICATION pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Kiełbasa B., Popa D., Sargo A., Trojak M. New Approaches to Developing the Integral Indicator Methodology for Estimating the Financial Efficiency of Agricultural Entities in Poland, the Republic of Moldova, and EU Countries pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Bludova T., Kudenko O., Tokar V., Wasilewska N. EVALUATION OF TARGET MARKET SEGMENTS FOR ENTERPRISES pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Michalski E. STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION pdf
15. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Kozhukhіvska R., Rybchak V., Sakovska О. Using of modern information and communication technologiesin the tourism pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Anielak K. Fintech as a Source of Financial Innovations on the Polish Financial Services Market pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Bakos I., Khademi-Vidra A. Alternative Local Food Shopping Communities in Hungary pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biesok G., Wyród-Wróbel J. PROACTIVE PURCHASE BEHAVIOUR AND THEIR RELATIONS IN SIMPLE SATISFACTION MODEL pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf
20. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Idzik M. RATING OF THE CUSTOMER SERVICE QUALITY AT COOPERATIVE BANKS IN MYSTERY SHOPPER STUDY pdf